WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, December 8, 2011 | 3:50 PM | 0 Comment
assalamualaikum....

haiii kawansss.. haa, lagi 9 hari lagi aQ nak kuar dari rumah nie.. adoiii bkn lari rumah yee tp keluar negeri krn hendak menimba ilmu *ecehhh mcm laa joah sngt ko nak pergi ammelia oiiii :P
dlm kebosanan mngemas baju-baja aQ nie kan, aQ pown godek2 la lappy aQ nie nak bukak hapee an.. tetibe mcm nak tgk mende yg hendak membeli *bahagian hbskn duit serah kat aQ HAHAHA
then bkk fB, trnampak laa kasot MACBETH nie haaa ! 
mcm cantekkk jep huhuhuhu xpe, tgk2 jeeee.. cuci-cuca mate dulu kan kan kan kan.. tak salah tw ! :P
tgk punya tgk punya tgk punya tgk, nampak laa kasot nihhh !

PENDLETON STYLE

wahhhhhh ! cantekknye 'awak' ! HAHAHAHA *nafsu nihh ! :P
aQ pown tetibe je gatai hati nak cakap " law ade duit, insya- ALLAH beli huhuhu *kalau ade la kan -,-''
haaaa pas 2 kan kan kan kan..... aQ tgk lagi ! ade pulak berkenan lagi HAHAHA *nafsu bertambah lagi ! :P
nampak pulak kasot nie haaaaaaaaa

MATTHEW STYLE

okay, dua je mcm minat an HAHAHA *minat xsalah tw ! :P
tapi dah alang-alang minat, ape la salahnye kalau usaha dptkan huhuhuhu *mcm bnyk sngt la duit uhh -,-''
xpe ammelia, slow2 kayohh dehhhh HAHAHA 
ohh btw, Buncit aQ dah pown ade kasot jename nie an. kalau aQ ade, syok jugak ! *nak same la katekan :P
dan ini kasot dia :)

BRIGHTON STYLE


PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Owner of the funny blog ◕



My name is AMMELIA ROSLAN and just call me AMOI.This is my Funny Blog so It's Real of me..
Please be nice here and don't copy what's mine!
i'm not single because i'm IKHWAN OWN'S >.<
_______________________________________
◕ Si Peneman Hati ◕


Put your shoutbox code here.