WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, September 23, 2011 | 12:26 AM | 2 Comment
YA Allah..


ketika aku dalam kepayahan, dalam kesendirian dihimpit cubaan,
KAU beri aku kesabaran..
pengalaman mengajar erti kematangan dalam hidup aku..
lantas kau membuka pintu hatiku, untuk memberi kemaafan kepada
mereka yang pernah melupakan aku..


YA Allah..

Ketika aku buntu,
Kau berikan aku kekuatan, kau tunjukkan aku jalan,
Kau tidak membiarkan aku sendirian..
YANG MAHA PENGASIH, Rahmatmu tak terkira..
Syukurku melangit pun tak tercapai..

aku memohon agar KAU menguatkan hati aku yang sungguh lemah..~




pelbagai dugaan yang aQ terima dalam hidup aQ..
aQ tahu, semua manusia mempunyai dugaan dalam hidup TAPI aQ tdk la sekuat yang disangka..
tahniah pada HAMBA ALLAH yang berjaya mengharungi dugaannye dgn tabah tapi aQ hanye manusia yang lemah serta tidak mampu utk melawannye...
dalam kesedihan, ade lagi kesedihan
dalam dendam, ade lagi dendam baru yang timbul
dalam tangisan, ade tangisan yang baru
dalam kisah, ade kisah yang baru
dalam HATI, TIADA SAPE yang tahu...
terim kasih pada HAMBA ALLAH yang berjaya membuat aQ menangis..
kecewa bile owg disayangi, MENGECEWA kan kite tapi aQ hanye biarkan ia pergi seperti air sungai yang mengalir tanpa henti..


aku hanye memerlukan sepasang sayap, yang mampu membuat aku terbang dgn tinggi agar aku dapat mencari ketenangan jiwa yang kini suram..
aku ingin mencari senyuman aku yang dulu, yang mampu membuat orang lain tersenyum jua..
aku ingin mencari cara aku yang gila, yang mampu membuat orang disekeliling aku turut menggila..
AKU BERHARAP ~


aku tersentoh bile kawan aku kate :


"i know one gurl that always make everyone smile ! but the truth is, she dying inside ! hope the little gurl keep patience & hopely one day the wish will come true"


aku akan cube utk mencari diri aku yang sebenar,, i will !! ;)
kehidupan aku akan bermula dengan kesedihan TAPI akan diakhiri dengan kegembiraan... peace ! (^_^)v


PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Owner of the funny blog ◕



My name is AMMELIA ROSLAN and just call me AMOI.This is my Funny Blog so It's Real of me..
Please be nice here and don't copy what's mine!
i'm not single because i'm IKHWAN OWN'S >.<
_______________________________________
◕ Si Peneman Hati ◕


Put your shoutbox code here.